Friday, July 27, 2007

ေသျခင္းတရား နဲ႔ သံေ၀ဂ တရား

သူ နဲ႔ က်မ တေယာက္ကို တေယာက္ အျမဲ နားလည္းျပီး
ေပ်ာ္ရႊင္စြာေန ခဲ႔ၾကျပီး ေလာက ၾကီးကို ေမ႔ေနခဲ႔ တယ္...အဲဒီအခ်ိန္မွာ
ေသျခင္းတရား က က်ြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ကိုခြဲ ခဲ႔တယ္...
က်မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ ကို ခြဲႏိုင္တာလဲ ေသျခင္းတရား ကလြဲ ျပီး ဘာမွမရွိႏိုင္ဘူးေလ..
ဒါေပမဲ႔ က်မရဲ႕ စိတ္ကေတာ႔ သူနဲ႔ အတူပါ သြားခဲ ျပီေလ...

က်မ သူ႔ကိုသတိရတဲ႔ စိတ္နဲ႔ မစားႏိုင္ မေသာက္ႏိုင္ ဘဲတေနကုန္စိတ္ဆင္းရဲ ေနခဲ႔တယ္
ေနာက္ဆံုးေတာ႔ က်မစိတ္ထဲ မွာ တ၇ား နဲ႔ ေျဖ ေတြးခဲ႔ တယ္...ေအာ္ ငါတို႔ ဘယ္ေလာက္
ခ်စ္ခဲ႔ ခ်စ္ခဲ႔ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ လဲ ခြဲရတာပဲ လို႔.....ဆရာေတာ္အရွင္ဆႏၵာဓိက ဆံုးမခဲ႔ဘူးသလို
ပဲ အတြဲဆိုတာ အခြဲရဲ႕လမ္းစပဲဆိုတာ တကယ္ၾကံဳလိုက္တဲ႔အခါ သိလိုက္ရတယ္........


No comments: