Monday, July 30, 2007

တရား မရိွဘူးတဲ႔လား

သူမရိွတဲ႔ ေနာက္မွာ က်မဘာ ကိုမွ စိတ္မ၀င္စားပဲ တေနကုန္မိႈင္ေတြေနမိတယ္..
သူမရိွေတာ႔ ဘူးဆိုတာ ကို က်မ ယံုၾကည္လို႔ မရႏိုင္ဘူး....က်မကိုေနာက္ေနတယ္
လို႔ ပဲထင္မိတယ္.......ခုခ်ိန္ထိလဲ အိမ္မက္ျဖစ္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းမိတယ္.............
ဒါေပမဲ႔ က်မဆုေတာင္းကိုၾကားတဲ႔သူတိုင္း က်မကို ရံႈံ ႔ခ်ၾကတယ္....သူတို႔ကိုေတာ႔
အျပစ္မယူပါဘူး....မၾကံဳဘူးေသးဘူးကို.......ဒါေပမဲ႔ ေမေမ ေျပာတဲ႔ စကားေတြကေတာ႔
က်မ တကယ္ စိတ္ညစ္မိတယ္.....ေမေမက.....အစားထိုးမရတဲ႔ မိဘ မွမဟုတ္တာတဲ႔၊
တရားမရိွဘူးတဲ႔......ေၾသာ္...ေမေမ တကယ္ေျပာရက္တယ္...က်မအတြက္ေတာ႔သူက
အစားထိုးမရသူ တေယာက္ပါ....သည္းခံစိတ္ နဲ႔ က်မကို လိုေလစိတ္မရိွထားခဲ႔တယ္
ေနာက္ဆံုးေတာ႔ လည္းသူ႔ကို ရွာလို႔ မရတဲ႔ ေနရာကိုထြက္သြားခဲ႔တယ္................

No comments: